Friss topikok

Linkblog

blog-e

Miért is?

Ezt a blogot almádiban tanuló diákok hozták létre azért, hogy legyen egy olyan hely, ahol ki lehet beszélni a problémákat, a gondokat (és a jó dolgokat úgy szintén). Reményeink szerint elérjük, hogy mindenkinek felnyíljon a szeme: a Suliért Tenni Kell. Mindenkinek.

Utolsó kommentek

1,2,3

2008.10.03. 17:46 | ivan_campevic | 46 komment

Három dolog...

 

Próbáljuk meg milyen lesz. Ennek a rovatnak az a lényege, hogy akedvesolvasó leírja mit is gondol, mi az a 3 dolog amire gondol, mi az a 3 dolog ami eszébe jut.pontmost.

(az nst-n olvastam először, de ők is úgyhozták valahonnan)

Három dolog ami eszedbe jut vagytán megtanultál szeptemberről/ből avagy három dolog amit vársz októbertől.!?

A bejegyzés trackback címe:

https://dlsb.blog.hu/api/trackback/id/tr74694762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ivan_campevic 2008.10.03. 17:49:45

1, csak egy napot hiányoztam az oskolából, persze az sem volt ám 1teljesnap
2, vártam a tavaszt, és olykor megjött
3,az árokparton többször is különösen jóléreztemmagam, különösen jóemberekkel, különösen jóhangulatban. remélem leszilyen októberbenis.

Dinnye 2008.10.03. 18:20:22

1,nagyon jó ötlet volt ez a poszt(ezért grat) (:
2,tegnap nagyon jól éreztem magam de azért még mindig sír az egyik szemem(ezt kevesen értik)árokpart:)
3,várom hogy újra jó idő legyen de a társaságot majd fájó szívvel hagyom el(egyrészt itt) és ezt nem szeretném
Ja és:Gyarmati János

dlsber · http://www.dlsb.hu/~uj/ 2008.10.03. 19:21:58

1. Jó volt a tegnap, remélem jövő hétre is jut 1 ilyen nap
2. Történhetne vmi érdekes
3. Vmi hiányzik, de nem tudom mi az :D

robit ikalju 2008.10.03. 19:44:53

Amit megtanultam:
1. jobb lett volna befogni a pofám. sokak szerint. de én nem így gondolom.
2. milyen lehet szeptemberben Velence? (mazilu)
3. ha innen elmegyek, soha többet nem jövök vissza.

pontmost arra gondolok, hogy októberben
1. sütni fog a nap, és rendezek egy kertipruttyot, amire csak azok jönnek el, akiket szeretek, és ők is szeretnek engem. az is lehet, hogy egyedül leszek, de ez némiképp biztató.
2. lefaragom némiképp a költségvetési hiányt, nem fogok egy méteres vasúti sínt árulni a Fórumban, még papíron sem.
3. elutazom Amerikába, de erről senki nem fog tudni, és senkinek nem is fogok hiányozni. viszont nekem igen, nagyon sok, minden, ki.

roni 2008.10.03. 20:02:52

szeptember:
1. www.lyrics007.com/Oasis%20Lyrics/Live%20Forever%20Lyrics.html
www.youtube.com/watch?v=_9GiLnZyUgM
2. szabó leslie-bakelit című száma.sajna nem találtam jútyúbon,akit érdekel,annak elküldöm.:)
3. sok mindent. talán többet is,mint kellett volna.

október:
1. pihenés meg bulik.sok.
2. közös filmnézés veletek. meg tejázás.
3. ne menjen el a tanár úr amerikába. vagy ha mégis,akkor engem is vigyen magával.önnel.az legalább messze van...

roni 2008.10.03. 20:10:31

most ez off,de
tanár úr,az iwiwjét nézze meg, legyen szíves.:D

Romanista 2008.10.03. 20:19:33

szerintem az nem annyira véletlen (off/on)

roni 2008.10.03. 20:39:44

köszi...ha nekem szólt.pedig én szeretem.

bébetű 2008.10.03. 21:10:51

csoki
híd
eper
folyó
(számold amennyinek akarod)
+1: végre egy post amire akár pozitív hangvételű kommentet is lehet...köszeszpusz

bukszmóók 2008.10.03. 21:44:47

végre sikerült elolvasnom kommenteket meg regisztrálnom

rummaltöltött jamaikai csokigolyó

alváás...

zsófi 2008.10.03. 22:01:01

fáj az arcom
camambert saaaaaaajt:)
szél

ivan_campevic 2008.10.03. 22:45:32

azoktóberről mostezjuteszembe
először: bús,szeles,villámos,remélem holnap nem esős
másoccor:ugyanez
haramccor: nyugalmat remélek, több pihenést(azazmégtöbbet), pizzagolyókat,visszatérést a sportba, onlinesuliújságot, érdekes dolgokat, érdektelen dolgokat, finomat, nemfinomat, büdösetnem,kellemes színjáccózást,angolkeringőt,
pluszegy:melegteát. szinte forrót. kind of.

Titanic 2008.10.03. 23:07:33

1. Sok rossz vacsorát a koleszban, hogy minél többször ehessek pizzát különböző számomra kedves emberrel.
2.Kavics néni kedves reggeli köszöéseit a koleszos tanári folyosó végén.
3.Egy öntudatra ébredő, feltörekvő diákságot. (na jó ez vicc.kind of.)

zeero. 2008.10.04. 01:36:52

3. szeptember...akiket nyaron ismerek meg, azokat altalaban igy azevnekezenatajan el is felejtem.ilyenkor ugy novemberre kb eldontom, ki is vagyok, hol is vagyok, es miiivan.
2. varom a karacsonyt is.na nem a nyal-pompa-csillogas reszet.de szeretek ilyenkor masokra gondolni, mert tudom hogy jo nekik.nekem is jo, ha gondolnak ram.
1. szeretem azt is hinni, hogy mar csak en vagyok ebren, es most ez egy kulon dimenzio, ugyhogy aki majd holnap megnezi a blogot az mar nem is latja ezt.amitittmuvelek.
0. csak unatkozom am.. almatlansag..nem gyotor.majdcsak masnap.
-1. ideemlitem a tegnap estet is.room harmincakarhany.jovolt,tetszett.
-2. meg a granitlepcsot is.
tulleptem a limitet, bocs, remelem ezzel senkit semmiben nem gatoltam.most ilyen kedvem van.ugysem irok tobbszor,szerintem. mivel olyan konyvet sem olvasnek, amibe en is irtam.

mcs. 2008.10.04. 13:42:15

szeptember..-i've seen more than i remember and i remember more than i've seen..:)

1, kikészültem 2,nem az jött amit vártam.. 3,végre valaki rádöbbentett hogy ideje összeszednem magam..:)

október..
1,csak pozitívan:D 2, én a síelést várom..nemkicsit. 3,soksokPPP. :D

*TSG* 2008.10.04. 15:09:27

1. Talán most végre írok ide, annak ellenére, hogy túlreagálom már megint...
2. szeptember: furcsább, mint valaha; néha túl új; megszokhatatlan?
3. október: megszokom.

Hozzátennék még egy két gondolatot a bloggal kapcsolatban, ha probléma lenne, akkor hát bocsánat, teljes nyugalommal ki lehet moderálni engem...

Szóval, fura olvasni, "ilyen messziről"; már csak azért is, mert tudom, hogyha ott lennék én is tökéletesen benne lennék ebben az egész dologban.
Úgy érzem utolsó évemben, már alig vártam, hogy végre otthagyhassam az egész kócerájt, pont az ehhez hasonló problémák miatt (biztos nem a legmegfelelőbb dolog menekülni előlük, de ha egyszerűen sose láttam megoldást ezekre a problémákra, vagy ha találtam is, kivitelezhetetlennek tűntek...). Úgy vettem észre, hogy negyedikre azért elég sok ember bekattant - az érettségi terhe miatt leginkább azt hiszem -, ami persze nem jó. (Ezt pl nem igazán értettem, hogy miért pont ebben a suliban kell ööö... fenyegetőzni az érettségivel...) Ha jól tudom, ezt is mostani negyedikesek kezdték el...

Mindenesetre most "nosztalgiáztam" egyet azokról a gyönyörű negyedikes tanár-diák harcokról...

Köszönöm a szót!

ui.: Ja és persze nagyon örülök neki, hogy van egy ilyen blog és lehet beszélgetni kicsit talán(!!!) kötetlenebbül, bár valószínűleg általában az nem reagál akitől várnák az emberek...

énmagam 2008.10.04. 20:02:02

Ezt szeretném októberben:
1.lazy days ... (hahahaha sweet dream)
2.szekciómmal a CsokiHídról bambulni az EperFolyóba...és lecsúszni rajta...a kijelölt napon,hetente
3.egészségesen mozgalmas koleszlájf...

Ha csak félig teljesülne boldog lennék..nem kicsit..

Romanista 2008.10.05. 17:11:12

a legutóbbi hova tűnt? mert láttam hogy van, de csak most tudnám elolvasni.

pbsa 2008.10.05. 17:39:46

Romanista: én is azt nézem, már elolvastam, de valószínű ki lett törölve, mert kemény kommentárokat írtak hozzá. csak azt nem értem akkor mi értelme ennek a blognak ha még ez is "cenzúrázva" van!!!!! nem arra van hogy mindenki elmondhassa amit gondol??? :S vagy ez csak a látszat? még itt is a látszatok világa legyen???

air 2008.10.05. 18:57:08

1.fájdalom
2.kétség
3.halvány reménysugár

r.T. 2008.10.05. 19:42:10

mint említettem máshol, nem írok most egy ideig... de mégis most...
1. uk.youtube.com/watch?v=MUMJRtqB9W0&feature=related
nos mi van akkor, ha egy ilyet mutatunk? manipulatív és mozgaató. kétségbeejtő és elkeserítő... pedig csak lapok... és zene... mégis... a 'szegénylelkűekre' egy ilyen mekkora hatást gyarkorol? nem akarom megtudni.

2. a második gondolatom ebből indul. ha egy ilyen szám ekkora befolyással bír és mgésem tiltják be, akkor elgondolkozom azon, hogy egy tett sem lehet nagyobb hiba e téren. mert hát vannak szörnyű targédiák... nézzük csak Albert Györgyit vagy a kettősgyilkosságot. mégis leadják... (sőt azt a Joshi akárkit is akinél Albert Györgyi azt mondta hogy az öngyilkosság bátorság[persze ez badarság...]) egyszerűen erőt kell gyűjteni hogy túllépjünk ezeken...

3. milyen erők? Hát az élet szép. kiszámíthatatlan ezért szép. szerelem [csalódás], jó iskolák[gyenge teljesítmény], barátok[veszekedés] meg lehet találni a szépet is... persze vannak rosszak. de legyünk közönyösek egy picikét és a jót lássuk meg. szeretnék úgy menni az utcán h a suhancokban meg mindenkiben a jót lássam még egy gyilkosban is... nehéz, de mennyivel szebb így élni. Boldogságban, szeretetben... Bolsogságoljatok hát! hogy miből gyűjtjük az erőt az szinte mindegy ebből a szempontból... barátok, szerelem, vallás-hit, család, ajándék, akár pénz vagy bármi csak boldogság kell legyen... és nincs gyógyíthatatlan...

4. "Gyógyíthatatlan annyit jelent: belülről gyógyítható." Ford mondta vala. és igaza van. [Igen a Titok könyv-film is ezzel foglalkozik, de igaza is van egy picit ajánlanám. Google-n keresztül le is leet tölteni a filmet is és a könyvet is... meg lehet találni.

5. Eszembe jutott egy láma... és egy lajhár meg egy koala... :) nem tudom miért egyszeren tetszenek azok az állatságok...
na üdv

Romanista 2008.10.05. 22:58:14

na de azért mégis mér vettétek le?
eltudome még olvasni valahol, elküldenétek vayg valami ilyesmi. kösz

Charlie Tóth 2008.10.05. 23:13:57

,,Bolsogságoljatok hát! hogy miből gyűjtjük az erőt az szinte mindegy ebből a szempontból... barátok, szerelem, vallás-hit, család, ajándék, akár pénz vagy bármi csak boldogság kell legyen... és nincs gyógyíthatatlan..."

Szerintem nem mindegy. Sajnos elég gyakran előfordul, hogy önön boldogságunk tönkreteszi mások boldogságát. Ezért nem mindegy, hogy mi a boldogság forrása. Vannak olyan emberek, akik akkor boldogok, ha láthatják mások szenvedését, kínját esetleg halálát, vagy egyszerűen csak átgázolnak mindenen mely közéjük és a boldogságuk közé áll. Az ideális igazából az lenne, hogyha mások boldoggá tétele okozna nekünk örömet, így talán jobbá válna mind a világ, mind pedig ez az iskola. Lehet, hogy ez egy kicsit nyálasan hangzik, de néha nem ártana ilyesmiken is eltűnődnünk, miközben azt a bizonyos pecsenyét sütögetjük.

Amúgy pedig:
1. már csak 7 hónap (kár)
2. több vígjáték, kevesebb dráma
3. napos idő

just somebody. 2008.10.06. 17:40:55

szeptember:
szomorúság.
próbálkozás.
barátok.
október:
nevetés.
felhők,valahol messze.
barátok.
ja és ki ne hagyjam..továbbpróbálkozás.abban nincs szünet.
ja és r.T. a 3.as pont mennyire igaz.

giling 2008.10.06. 18:05:12

"Az ideális igazából az lenne, hogyha mások boldoggá tétele okozna nekünk örömet, így talán jobbá válna mind a világ, mind pedig ez az iskola."

Nem nyálas. Csak iszonyatosan idealista,utópisztikus,irracionális,naív ilyen dolgokat javasolni egy ilyen világban, csak nézz körül. Nekem szimpatikus,amit mondtál, de nemrég tapasztaltam meg,hogy igenis tudok/tudnék baromi boldog lenni akkor is,ha valaki szenved ,mint az állat. Ez szerintem többnyire akkor fordul szerintem elő, ha az illető előtte engem bántott és most baromi boldog vagyok,hogy neki is fáj. Undorító dolog, dehát sajnálom,gyarló az ember , én meg nem fogok magamra erőltetni egy Teréz anya-álarcot.

ivan_campevic 2008.10.06. 19:54:12

ismét 3 dologjötteszembejutott.
azegyikazhogy mérges vagyok,vagy inkább, dühös, de az is lehet hogy furcsagyökér,deazislehet hogy belátom hogy így ami ahogy úgy azaz így vanmost az nem feszülcségmentes. suck!
amásikazhogy 100vs1
a harmadikazhogy nemtudom hogy.naszóval,inkábbnemíromki. de kiírom. széfti

vadmálna 2008.10.07. 16:56:37

szeptember,
fáradtság.
bulik.
csalódások.

október,
bulik.
nyugalom.
jó jegyek:)

lokálpatrióta 2008.10.07. 19:01:32

1.rengeteg hőhullám-roham
2.forradalmi hangulat
3.semmihez nincs kedvem hangulat

október:
1.kevesebb climax
2.kevesebb forradalmi hangulat, kevesebb ok reája
3.több mindenhez van kedvem hangulat
+1kevesebb Kulcsár(óra) Már elnézést tanárnő!

GianniAlessandro 2008.10.07. 19:17:21

1.újra lelkes töri órát(ismét lelkes Csizit és lelkes törifaktot)
2.több focit,FIÚK!
3.több pihit
OKTÓBERRE természetesen

BPB 2008.10.08. 16:53:03

színjátszó
1 zsák divájsz..meg egy talicska aprómajom..
vegyetékes ötlök party style

laca 2008.10.09. 18:21:20

3dolog,amitleírokmost.
naív lányokat becserkészni:
1, mankóval,járógéppel,koncerten
2,kiskutyával, parkban
3,kisgyerekkel,strandon
nagyon könnyű.

és robit, én azt a harmadik videótnemértem.vagyisértem. deakkoris?:D
ilyetkeresnikell,vagy mi az? meg miért?!megmivan?
ammostakkómi?

Romanista 2008.10.09. 21:15:45

ez nem is olyan gonosz

bébetű 2008.10.13. 20:47:54

megadjam a szombatot?
magam adom
megadom magam
(ójessz ez a 42. komment:)

robit ikalju 2008.10.18. 20:56:24

1. megérett a meggy.
2. csipkebokor vessző.
3. csipkebokor vessző.

www.youtube.com/watch?v=qVBYkb1K9W4

laca 2008.11.03. 17:57:12

1,nyáron megtanultam hogy dolgok egyikpillanatról a másikra beszarhatnak, és ma ismét bebizonyosodott ez a tézis.
2,várom hogy dolgok egyik pillanatról a másikra megjavuljanak,vagy pozitívcsapásjöjjön
3, ennyi
süti beállítások módosítása