Friss topikok

Linkblog

blog-e

Miért is?

Ezt a blogot almádiban tanuló diákok hozták létre azért, hogy legyen egy olyan hely, ahol ki lehet beszélni a problémákat, a gondokat (és a jó dolgokat úgy szintén). Reményeink szerint elérjük, hogy mindenkinek felnyíljon a szeme: a Suliért Tenni Kell. Mindenkinek.

Utolsó kommentek

KÖCSÖG BIOSZNÉNI!

2009.11.27. 22:14 | ivan_campevic | 4 komment

KÖCSÖG BIOSZNÉNI

A bejegyzés trackback címe:

https://dlsb.blog.hu/api/trackback/id/tr931557497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lokálpatrióta 2010.01.12. 20:10:24

ezmiez? feltámasztjátok a blogot? :D:D:D

someone. 2010.01.16. 15:16:56

@lokálpatrióta: szerintem nemártana. én sokmindent innen tudtam meg, hasznos szerintem hogy a sulinak legyen blogja. csak kellenének témák illetve embeek akik tudják hogy úja él a blog, és nem csak olvassák, hanem véleménnyüket is megosztják.

someone. 2010.01.16. 15:18:13

fel kéne támasztani. szerintem hasznos lehet ez még.

HiperRabbbit 2010.01.24. 08:42:19

@someone.: Szerintem is jó ötlet lenne az oldalt feltámasztani, de először is az összes eddigi kommenteket le kellene szedni és egy fresh start lenne a legjobb.
A blog hasznosságához még meg kellene értenie mindenkinek, hogy ez nem azért van, hogy itt szídjuk a tanárainkat, hanem azért, hogy társainknak segítséget tudjunk nyújtani.
süti beállítások módosítása