Friss topikok

Linkblog

blog-e

Miért is?

Ezt a blogot almádiban tanuló diákok hozták létre azért, hogy legyen egy olyan hely, ahol ki lehet beszélni a problémákat, a gondokat (és a jó dolgokat úgy szintén). Reményeink szerint elérjük, hogy mindenkinek felnyíljon a szeme: a Suliért Tenni Kell. Mindenkinek.

Utolsó kommentek

gólyanap

2008.09.26. 21:16 | ivan_campevic | 35 komment

 

A gólyaavatóról. Egykicsit. Nem bírtam végig. nézni. nem bírtam végignézni, és ez nem azért van mert rossz volt, hanem mert simán nem élveztem. mondhatjuk kinőttem a gólyaavatókból.

Jónéhány gólyaavatónak szemtanúja lehettem már, és eztökugyanolyanvoltmintazok. kérdés hogy lehete újítani rajtuk. lehet.  mivel mindenen lehet. de nembiztoshogyezenkell. minden diáknak(elnézést az általánosításért,saját vélemény)át kell ezt élnie egyszer. és minden diák élvezi egyszer.

A nullaavató gólyaavató elsősorban 2 évfolyamot céloz meg, és ez tükröződött csütörtökön is. hiába mondják sokan hogy borzalmas volt, hiába húzzák le az este színvonalát, itt az az elsődleges amit a két alsó évfolyam diákjai mondanak. és ők élvezték. éspunktum.

felsőbb évfolyamosok nevetségesnek tartják, (pontosítok, szánalmasnak), de ez mind azért van mert már az agyunk nem tud teljesen ráállni ilyen "gyerekes" dolgokra. pedig mi is pontosan ennyire élveztük. nagyon.

Amiben hiányosságot láttam az a szervezettsége. de ebben mindig is azt láttam. ami viszont ledöbbentett az a "buli"-része volt a mulatságnak. a zene változatos volt, ebből látszik hogy nem minden buliban a felállítotthajú srácnak kell csavargatnia a gombokat a virtuáldídzsén. régen láttam ennyi embert az aulában táncolni, sokkal kedvesebbnek éreztem ezt a bulit mint a húszévesévfordulón kifulladt ibériai inkvizítorok muzsikájára nemtáncoló emberek hadát.

jóvolt.szerintem.szerintük.

A bejegyzés trackback címe:

https://dlsb.blog.hu/api/trackback/id/tr24683692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

giling 2008.09.26. 22:19:46

Hát,én nem élveztem,a hangosítás pocsék volt,a feladatok még hagyján. De nem is nekem kell élveznem,a résztvevők meg bírták,az a lényeg.Természetes,hogy a felsőbb évfolyamok ebből fokozatosan kinőnek.Viszont szervezésbe fektethettek volna több enegriát szerintem,mi pl. előre kinyomtattuk a dalokat,amiket majd a bejárósok reggel a buszon énekelnek,stb. Ráadásul szerintem annyira adta volna magát a Shrek-Fiona párosítás,Elvis-Monroe este,mert ezek kapcsolódnak egymáshoz,tök jó keret lehetett volna Shrekes feladatokkal,Elvis dalokkal. Persze,nem én szerveztem,csak ez egyből beugrott:) Ilyen kis problémáim voltak,remélem majd a következők kreatívabbak lesznek,szerintem a nulladikosok jófejek,ígéretesek,nem mostanában láttam ilyen jó nulla-közösséget.

ivan_campevic 2008.09.26. 22:39:36

üdv giling
valóban,a középső éfolyamok egy érdekes lyukat mutatnak, amit majd lehetséges hogy nekik kell kitölteni. mármint a mostani kicsiknek.
pálinka a cumisüvegben.naezóriásiötlet
:)

Agatha 2008.09.26. 23:05:02

Az avató tényleg nem volt rossz,ez legalább végig bírtam nézni, a tavalyival ellentétben:) Mondjuk a szervezetlenség feltűnő volt(de az mindig így van az avatókon).
A buli részén tényleg sokan voltak, bár a zenei változatosságot én nem mondanám előnynek, mert nem volt(legalábbis a stílus eléggé egységes, diszkós volt). Ahhoz képest, hogy a nullák több mint a fele azt mondta, első este, hogy mindenféle zenéket szeret a diszkón kívül, elég szép számban voltak jelen a partyn:D
Az tuti, hogy jobban éreztem magam csütörtökön, mint múlt pénteken, de ebben az is közrejátszik, hogy akkor volt egy kis konfliktusom valakivel:D

Dinnye 2008.09.26. 23:13:56

Én ellentétben a többiekkel (sztem) az eddigi összes avatót végignéztem!Mondjuk ez sztem is jobb volt mint a tavalyi dehát ki h látja.Ahhoz képest h én ilyen zenét hallgatok nekem nem tetszett a bulixD!Lehet h csak nem volt jó hangulatom de nembaj:D!Najó a vége tetszett egyvalaki miatt:P!

Dinnye 2008.09.26. 23:17:33

Ooops ez lemaradt!Nekem az előző hetes bulik jobban bejöttek meg am én ugy láttam h akkor többen vtak mint most de mind1.Ez csak én vok!Jah abban az tetszett igazán h nem volt suli és tovább tartott!Na csak ennyit!Jóéjt!

Agatha 2008.09.26. 23:24:34

Hát igen, az évfordulós buliban az legjobb az volt, hogy a tanárokkal is lehetett koccintani, meg a délutáni koleszbansörözésnek is volt egy feelingje:D Jó8! Bár ez csak a szombat. a péntekről inkább nem beszélnék...

Cefre 2008.09.26. 23:32:27

hát nem tom mult héten azért voltak annyian mert volt sok régi diák ,de az avatós bulik történetében most télleg sokan voltak!!
nekem maga az avató elment de élvezni nem tudtam mivel párat már végignéztem és ez is ugyanolyan volt mint a többi!!

dlsber · http://www.dlsb.hu/~uj/ 2008.09.26. 23:40:27

Szerintem az avató elég jól sikerült: ezt végig lehetett nézni, habár a szevezéssel voltak gondok. De a tavalyinál mindenképpen jobb volt. A "felsőbb évfolyamosokhoz" kapcsolódóan: én mint felsőbbéves végig tudtam nézni, szerintem nem volt szánalmas. A gólyaavatók pedig ilyenek, nem tudom, hogy milyen újításra gondoltál(?)...

ivan_campevic 2008.09.26. 23:44:54

valszeg a szervezés nagyon sokat hozzáadna az egészhez. ha lenne az iskolának egy normális hangcucca( bocs,de nem tudom ilyen téren kifejezni magam:D) nem kellene a szövegkonferálással pöszölni, pörgősebblehetne. lenne benne egy kis élet. kind of. a legnagyobbakat azon tudtam nevetni ahogy mátyáskirály belesuttogott a mikrofonba. kicsit hangosan persze.

vegasmano 2008.09.27. 13:23:16

sztem a szervezés azért volt rossz mert ez volt az első szervezett bulijuk amit ők csináltak még bele kell tanulni. am a zene nekem most jobban tetszett csak a szünetek nem kellettek volna bele. a hangosításról nem az elsősök tehetnek ezt ne az ő számlájukra írjuk! és amúgyis a tavalyi volt az egyetlen avató amit szegények láttak és az egy katasztrófa volt. így nem volt előttük jó példa. és a nullák élvezték. ennyi a lényeg.

miroslove 2008.09.27. 15:46:52

lenne itt meg par dolog amit arra a szamlara lehetne irni , de folosleges ezen ragodni mert amig igy mukodik addig nem lesz mas ... ( mondjuk hangositas ) de ez nyilvanvalo . sot lehet ha mar nem mukodik akkor sem . =D a buli zenei reszerol ugyis mindenkinek mas a velemenye , a letszam viszont ertekelheto volt sztm . sot . szervezesrol nem nyilatkozok mert 10 percet lattam , de az kiakaszto volt . szerintem . =/

spuri 2008.09.27. 16:05:28

vegasmanonak:
ez rossz indok. annak idején mi sem láttunk több avatót, mint ők, a miénk, ha nem is volt jobb, de nem volt ilyen vontatott. nekem csak az volt furcsa a hangtechnikánál, ha már látták, hogy nem jó, akkor előbb is léphettek volna, vagy megoldják nélküle. az nem segít a helyzeten, ha tovább adják, a másiknak hátha működik. ráadásul 2 mikrofon is van, de csak az egyikbe vettek elemet.
a feladatokkal szerintem nem volt gond. a buli meg olyan amilyen. az új számok mindenki keze alatt ugyan olyanok. a kérdés a kivitelezés. mondjuk a kis szünetkék azért keletkeztek, mert az ügyeletes dj közben elszabadult :D

mcs. 2008.09.27. 16:31:56

A tavalyi avató valóban pocsék volt, mert akik a gólyatábort szervezték nem szólhattak bele az avató szervezésébe.. meg is látszott. :D Az idei szerintem már egy fokkal jobb, voltak jó feladatok, de nem értem, mért ilyen embereket állítottak ki beszélni..
A bulikról meg..én mindegyiken jól éreztem magam pedig egyikre sem úgy indultam hogy olyan húde jó kedvem lett volna:)

roni 2008.09.28. 00:09:26

hali mindenki! becsatlakozom azon kevesekhez,akik egyértelműen vállalják a nevüket,bár ez egy blog,szal nekem mind1 is,de sokkal jobb úgy olvasni,hogy tudom,ki írta a kommentet. a post rávilágított arra,miért nem élveztem az avatót idén (tavaly sem). talán kinőttem már ebből, a nullák közül talán öt embernek tudom a nevét (wow), a feladatok olyanok,mint az előző években,csak fantáziátlanabbak (van ilyen szó?). de még csak azt sem mondanám,hogy ezen különösebben változtatni kéne. a szervezőket pedig nem szeretném kritizálni (mielőtt ez jönne le),mert tisztában vagyok vele,milyen megszervezni egy avatót vagy akármi mást. inkább tapsoljunk örömünkben,hogy legalább erre akadt néhány ember (bizony,itt tartunk,hogy már ennek is örülni kell)... a bulin nekem nem tetszett a zene,de valószínűleg bennem van a hiba,máskor sem tetszik,ha ez megnyugtat valakit xD. igaz csak egy órára néztem le,a buli végét csak a november rain miatt vártam meg.:P egész sokan voltak (ami relatív,én még emlékszem a koleszban tartott király bulikra,ezeknek már közük nincs azokhoz),de tapasztalatom szerint az avatós bulin általában sokan vannak (már csak a nullák+elsősök miatt is),szóval lesz ez még rosszabb....de lehet,hogy a szigorú ellenőrzések (...) miatt kénytelen volt mindenki házon belül bulizni.
a technikáról meg csak annyit,hogy aki szervezett már sulis bulit vagy műsort,az tisztában van vele,hogy mik a lehetőségek. bár néhány elemet valóban beszerezhettek volna (ha ez volt a gond). asszem ennyit az avatóról.
üdv

_hg_ 2008.09.28. 11:54:37

haliho emberek. egyre többen leszünk erre fele. úgy vélem a gólyaavató jobban sikerült mint a tavalyi...ez tény és valóság. azt hiszem minden avató szervezésben van hiba,nem lehet mindent tökéletesen megcsinálni. azt hiszem ez az egész gólyaavató nem a nagy negyedikesekről szól,hanem a nullákról. hidjétek el még az elsősök sem élvezték szinte csak a nullák,van ez így..sőt ennek így kell lennie, a 18 évesek báljai délelőttöt nem élvezik a 0adikasok,sőt az 1sősök sem,hiszen nem róluk szól, idén legalább voltak sokkal újabb feladatok,és viccesek is. a hangosításról nem tehet senki, a suli legnagyobb problémája azt hiszem nem ez,de tudtommal a DÖK tesz arról, h legyen jobb hangosítás,mert ugye az ő feladatuk,és már meg is lett beszélve h ezen változtatunk,csak persze idők kédése! a kommentátorok tényleg nem a legjobbak voltak( ez tény szintén...) sok dolgot nem lehet hallani/érteni,nekik kellett volna odafigyelni,vagy fellépni a rosszul elsült dolgok változtatásáér. ez a gólyaavató szervezés ügyileg nem legjobb volt,a gólyatábor viszont nagyon jól sikerült( ahogy hallottuk...) és mint ahogy kívánták, a gólyatábor szervezői kiljebb ( v h írják? ^o) ) voltak zárva ebből az egészből...pedig sokat segíthettek volna ezen az egészen,hiszen ak volt gólyatáborban,több tapasztalatot szerzett a 0ákról, kit mikor és hogyan kell szivatni,hogyan kell csendet tartani, esetleg hogyan kell beszélni... az a gond h az elsősöknek még nincs annyi tapasztalatuk és merészségük, h kiálljanak és tökéletesen levezényeljenek egy ilyen dolgot. kevés az olyan ember,aki ért az ilyenhez, de akor miért nem azt csinálják h kiválasztjákazt akiről tudják h jól beszél,érthetően, és improvizál, és nem csak felolvassa az előre leírt szöveget? mert ezzel volt gond. a tanárok ismerik már a diákokat,nekik is bele kellett volna szólni a jobb ügy érdekében. de van ez így, ez így sült el,mindenki gondolon amit gondol, de azért azt mindenki fogadja el, h esetleg röhögni lehet eljönni egy ilyen avatóra,hiszen nem a felsőbb évesekről szól ez,tehát akkor ne tessék szidni őket,hiszen ők EZT élvezik :) a gólyaaatós zene véleményem szerint változatos,de szarabb volt, a 20 éves évfordulós péntek estés zene jobb volt, persze embertől függ, minden buli jó volt eddig,sztem...persze szintén ember függő:)
emberek, mit szólnátok ha visszahoznánk egy régi hagyományt, hogy a koleszba tartanánk a bulikat? sokkal értelmesebb lenne,és szerintem még azok is lejönnének,akik egyépként nem járnak le, csak h megnézzék h milyen a party... ti hogy vélekedtek? üdv mindenkinek.szép napot. este már koelsz :)!

mcs. 2008.09.28. 13:11:16

engem érdekelne, mivel mi (0-2.) pont lemaradtunk a koleszos bulikról, viszont mindenki azt mondja hogy azok voltak a legjobbak...:(

giling 2008.09.28. 14:32:25

Szerintem is jobb lenne a koleszban,de biztos van rá megfelelő indok,amiért az aulában tartják őket. Zenéről meg csak annyit, hogy az a lényeg,hogy változatos legyen (ergo ne csak techo meg ne csak kispál egész este,hanem felváltva), és akkor mindenkinek jó lesz. Mi egy óra után jöttünk el a buliról, addig csak tuctuc volt. Nem,mintha arra nem lehetne hülyülni,köművesest meg mindenfélét játszani, de ha néha benyomnak valami más stílust,akkor lehet nem jöttünk volna el:)

r.T. 2008.09.28. 14:50:09

persze, hogy van, könnyebben tudnak ránk felügyelni és látják hogy ki akar kimenni... na most ez akkora baromság, elnézést...
a koleszban sokkal könnyebb figyelni, hiszen akkor csak egy helyre kell csoportosulnia a tanároknak... mellesleg aki mindenképp ki akar jutni, az ki tud így is meg úgyis... bár ha itt benn jó buli van miért akarna kimenni vki is? ez is azt jelezné hogy nem annyira felhőtlen itt benn... mellesleg sztem nagyban lecsökken a kimászkálások száma, hogy nincs Lüki. Kimondjuk nem mondjuk, attól még ez van.
A koleszba sokkal otthonosabb lenne, és igaz, nagyobb esélye lenne, hogy felmennének illetéktelenek más szobákba, de ha nem vagyunk képesek bezárni ilyenkor sem az ajtónkat, vessünk magunkra...ennyi... egyszerűbb a lopás kivitelezhetőségét megelőzni mint magát a lopást...
a stílust pedig például meg lehetne oldani, ha egyszer az lenne meghirdetve h nem nagy Disco-party hanem mittomén "Alterabb" zenék... vagy nem tudom... egy buli az nem létezhet már disco nélkül?!
vagy legyen egy rockest bánomisén bár nem az én műfajom de ha ezt szeretné mindenki legyen ez...
vagy tényleg megbeszélni azt hogy legyen minden műfaj kevergetve...
de ha van ötleted hogy hogyan kéne csinálni, miért nem mész oda a kökhoz, dökhöz mittoménhova és szólsz h szeretnéd csinálni... fejet ki a homokból... bedugom helyetted is én

_hg_ 2008.09.28. 16:05:32

Pontosan! emberek valakinek valami kívánsága/óhaj/sóhaja van, az mennyek a KÖKhoz, vagy DÖKhöz, és meg lesz beszélve,nem pedig felháborodva itt kéne irogatni...i think...
egyépként én úgy vélekedem erről az egész dologról(mármint a bulikról) hogy máskor is van alkalmunk bulizgatni menni,hétvégén vagy akármi,és azzal h vki ki akar mászni,nagyobb a veszélye,és csak magának elsz rosszabb. SZóval lehet h ebbe a suliba évenete van 6 db buli,akkor arra a 6ra elmegyek...mert mindig ezeket fogom emlegtni,és ha olyankor mindig kimegyek vhova, presszoba vagy ideoda, lehet az is jó buli lesz,de mégis itt csak almádisok vannak! (kivétel ha nem :D ) szóval ez az én véleményem,hogy a sulis bulikon mindig résztveszek,mégha utálom is a zenét, vagy akár csak 5 percre lenézek,de megtisztelem azzal az embert,aki péládul a dj,vagy akár szervezte a bulit, h meghallgatom 1-2 számát. és ha ezt mindenki így tenné, tuti biztosan állati jók lennének a sulisbulik...Én úgy vélem, hogy a legközelebbi buli ugye a Halloween lesz,mit szólnátok,ha átvitetnék a koleszba,és akkor nem menne senki sehova,sokkal jobb zene összeállítást csinálnánk,erre jelentkezne több emberke(sajnos én nem értek az ilyenhez,bár összetudnék rakni mopndjuk úgy egy pár számot...) és szerintem egy írtó jo partyt csiálhatnánk. Persze ehhez vállalkozó emberkék kellenek... és jó lenne ha meglehetne csinálni... Mert az eddigi partykról is maradt élményünk,de azt hiszem mégtöbbet lehetne csinálni... Ki mit gondol? / DÖKön is fel lehetne dobni a témáát.../ haliho embörök. :)

r.T. 2008.09.28. 16:41:36

hát először is...azt hittem h először félreírtad de ezek szt nem... az egyébként az B-vel írandó(bocsi nem bírtam ki)

aztán asszem félreértettél, azt hogy menjünk DÖKre nem azért mondtam h ide ne írjuk, hanem aki az itt leírtakra tud tenni az érdekünkben vmit az cselekedhet(ne) nyugodtan:)
De én fontosnak tartom hogy itt is megvitassuk márcsak azért is mert akkor több emberrel mögötte megy fel az ember a tanárihoz vagy hova... továbbá akkor konkrétabb kéréssel tud fordulni feljebb!

_hg_ 2008.09.28. 17:02:23

hmm, elnézést, igazad van,nem figyeltem,egyépbként :D
nem félreértettelek,mert itt okés h elindul a dolog,és megvitatjuk,és utána összefogunk és megyünk, csak mondom,h ne háborodjon fel senki h nem lehet mit csinálni,mert igenis lehet.. hmm, továbbra is kérdésem a next party...? :D pápá!

r.T. 2008.09.28. 17:11:11

a next party az jövő héten csütörtökön 18:30tól 25:02ig lesz a koleszban xd

rendben, kimagyarázás elfogadva xd

Titanic 2008.09.28. 20:39:27

Akkor én most megpróbálok kiaéakítani egy képet, hogy milyen lehetett a buli, ugyanis nem voltam ott...:)lehet, hogy nehéz lesz.

just somebody. 2008.09.29. 21:21:32

külön program a nulláknak.gólyáknak.nekem mindegy.én imádtam nulla lenni.
szóval program kedden,kötelező lett volna.miattuk.hogy ne olyan legyen mint a tavalyi.hogy az maradt az egyetlen jó emlékem h éneklünk és táncolunk..a többi meg dögunalom.mert a bébipapi evés az irtó vicces.
sok szervezés.részemről és mások részéről.utána tanulás mer ugye az nem újdonság h ez elsősknek többet kell mint a nulladikosoknak.
hétfőn fehérvár az alapanyagokért.előző héten nulladikosok osztályfőnökije..tudtok egy pólót hozni egy játékhoz ..hátpersze.
kedden hetedik órában hidegzuhany.nem tarthatjuk meg.kötelező gólyás programot csak csütörtökön lehet csinálni.a nulladikosoknak meg kell adni a lehetőséget h a csütörtöki present simple-s progressre egész délután tanulhassanak.kettőtől hatig kedden+meg szerdán egész délután .mert ezt mi h képzeljük h ettől a lehetőségtől megfoszjuk őket.szívtelenek vagyunk.mert hagyományt akartunk teremteni.mert jót akartunk nekik.egy maradandó élményt.egy kis szórakozást a koleszban vagy otthon punnyadás helyett.mer aki ennyit tanul a harmadik progressre annak nem ebben a suliban lenne a helye.szerintem.hangsúlyozom.hiszen ebben a suliban aztán nem igazán arra utaznak h minket kíméljenek.szerintem.
nem értettem.most se értem.mért kell egy kis külön programtól "megkímélni" a nulladikosokat?ártott volna nekik?nem hiszem.
ez a program lett volna:
negyed 7kor ki a lozsántára.mindenki.először egy játék.fehér pólók,két csapat összekeverve.véletlenszerűen.csak mert nem sok lehetőségük van koleszon kívül megismerni a másik osztály tagjait.egyik csapat pólóján piros kör,másikén kék.festett vízzel teli szurisfecskendővel beletaláni a másik csapat körébe,védekezés számháborúszerűen csak az a ciki ha belefekszel a festékbe.:)
jó játék szerintem már játszottam többször is.
és íme hopp minden nulladikosnak van egy avatós pólója ,mint amennyire én tudom még senkinek nem volt.még egy emlék.
folytatás.
4-5 fős csapatok lehetőleg úgy összeállítva h a csapattagok ne legyenek jóban,hagy ismerjék meg azokat az évfolyamtársaikat akikkel amúgy szóba se állnának(nekem még most is vannak olyanok akikkel két szót nem beszéltem)
két pálya külön és közös állomásokkal.csak hogy gyorsabban haladjunk.minden csapatnak csapatnévválasztás,ez is rákerül a pólóra.körülbelül 7 állomás,köztük is feladatok.sötét van.zseblámpák és esetleg mécsesek a fűben.vakus telefonok.tájékozódás kirakott rongyok alapján.sötétben kis ijesztgetés néha.
az állomásokon vicces gólyáknak való feladatok,közötte is.a felügyelők már végig be voltak osztva.alapanyagok,csapatok készen.
a csapatok között pontverseny ,amelyik csapat nyer,a tagjainak a pólóján megjelenik egy nyerőcsapat felirat.
akik épp nem a pályán vannak és várakoznak azoknak közösségi játékok.végül mindenkivel alá lehet íratni a pólót.és háromnegyed 9kor lehet menni aludni..vagy tanulni arra a bizonyos harmadik progressre.
szóval kedd 7ik óra.tanárnő/úr kér h ne sértődjek meg,jogom az nincs hozzá.hiszen eddig elvileg csak a játékról volt szó.de azt azér csináljam meg csütörtökön mert az milyen jó lenne.hátpersze.nemakartam.de beleegyeztem.a nulladikosok miatt.3 zacskónyi fehér póló szerda este.mindegyikre kör és gólyaavató '08 felirat.
csütörtökön lóg az eső lába néha esik is.így nem vállalom fel.megkeresem a tanárnőt/urat..nincs iskolában,beteg.üzenet nincs.akkor maradjon el.ezis.
egyik osztálytársam kérdezi mikor lesz a keddi program megtartva.mondom neki h nem lesz.mért nem.ő akarja.neki tetszett.én is akartam. nekem is tetszett.
a nulladikosoknak veszprémben elmondtam az egyik állomást.nevetés.és akkor ez most nem lesz?mért?
úgy látszik az újítás most nem "menő".a szórakozás sem.az se hogy időben szóljunk ha valamit nem lehet megtartani.a menő a két napos tanulás a progressre .az állítolagos.
szerintem azért nem anniyra jók az avatók mert ez nagyrészt csak a nulladikosokra és az elsősökre tartozik.ettől még meg lehet tartani az avatót ,sőt kell.de egy külön program csak ennek a két évfolyamnak nem biztos h rossz lett volna.de hát mint tudjuk nem lett.csak azt nem tudom mikor lesz megint kedvem szervezni akátmit is ha ilyen a fogadtatása.

r.T. 2008.09.29. 22:13:40

ismételten... "nem fogunk változtatni CSAK mert VALAKInek az kényelmesebb lenne, szórakozzák ki magukat a hétvégéken itt pedig tanuljanak, mert ez a dolguk!" oké. de ha meg lehet oldani úgy hogy a kettő egy és ugyanaz miért ne lehetne? ha vkinek rossz volt a gyerekkora mert akkora pénisz(mert csillagozni nem fogok.) volt hogy mindenki utálta, akkor ezt mindenki tapasztalja meg? persze a gyerekeknek tudni kell arról, hogy nincs Télapó (velem is közölték tegnap anyuék, a kegyetlenek) de akkor a Krampuszokat meg a virgácsot is hagyjuk ki az életükből!
megpróbáltam én a bedugni a fejem, csak kemény volt az aszfalt... Amikor a South Parkban !poénból! leadja az oktató hogy ha jön a vulkán akkor feküdjünk le, akkor azt lehet h át kéne gondolni hogy miért is van... nem azért mert ennyire béna egy rajzfilm (akkor má betiltották volna, vagy senki sem nézné) hanem mert pont ezek az eltúlzott dolgok hívják fel a figyelmünket (talán) szóval ha mondanak vmit vagy történik vmi akkor vizsgáljuk meg hogy az igazságalapja megvan e illetve hogy jó e... most is át kellett volna gondolni... jó hidegvíz ősszel nyílván lehet 2 tüdőgyulladásos... vagy vki eltévedhet a lozsánta síkságán a sötétben telefon nélkül mert az olyan nagy meg minden és nem lehet hallani egymást... de ha annyira felnőttként kezeljük a diákokat(mert ugye ezt hangoztatják mindig mindenhol ha baj van akkor azért hogy megfelelő bűntetés, ha meg jót tesz akk meg hogy nem tűntethetnek ki vkit azért mert kifújta az orrát egyedül) akkor miért nem engedjük őket kicsit hosszabb pórázra? nem elengedni kell a "kutyákat" csak hosszabb póráz... vagy egy bekerített területen elengedni futni... aztán ha látjuk hogy ugat vkit vagy odapiszkít ahova nem szabadna akkor rászólunk v vmi... és persze előtte is mondjuk hogy mit nem szabad mit igen... ilyen egyszerű lett volna... most két évf.-mal megint megutáltatta magát egy kicsit vki... és persze azt nyilatkozná ha most itt olvasná ezt, hogy őt ez nem érdekli ő a javukat nézte akkor is... de hát tévedne... vagy belátja vagy vak... vagy szimplán hülye-nemtörődöm-tipikustanár
na ez zavarosra sikereddett meg hosszúra hámozzatok ki belőle vmit... illetve hámozzátok le ami nem lényeg aztán marad a krumpli... pápá

robit ikalju 2008.09.29. 22:24:47

just somebody,

tudod, az is baj, hogy én pl. az egyik 10-es osztály osztályfőnöke vagyok, és csak azon az általad említett ominózus csütörtöki esős napon halottam tőled arról (de nem ilyen részletességgel), amit itt most elmeséltél. nem baj, hogy megtetted, az sem, hogy itt, sőt...
az sem baj, hogy nem szóltál nekem előbb, hogy gond van. végül is mi közöm hozzá, nem igaz? most mondjam azt, hogy így jártál? így jártatok? nem szívesen teszem, tenném.
elmondhatnád esetleg itt is, ha személyesen nem akarod: mi volt az oka, hogy nekem nem szóltál előbb? én meg így jártam? nahát...

just somebody. 2008.09.29. 22:48:55

kedves osztályfőnökúr/nő
a nemszólás oka az volt h már kedden lefújták az egészet,utána már mit mondjak?csak az jött volna ki belőle h még mindig megvagyok sértődve.természetesen előtte szólhattam volna(igaza van)de az iylen ügyeket egy másik tanárral szoktuk megbeszélni,úgy látszik nem helyesen.tanulság:legközelebb szólok.
elnézést.úgy látszik jobban tettem volna
r.t,
1.gondolod hidegvíz lett volna.?.ilyen hülyék azért nem vagyunk
2.szerinted nem lettek volna mindenhol emberek,hogy ne tévedjen el senki?
ennyire nem vagyunk se hülyék,se felelőtlenek.hamár felvállaltuk ,megcsináltuk volna rendesen.ja..volna.
azért köszi a véleményt.

Romanista 2008.09.29. 23:16:03

just somebody:
a nemszólás oka az volt h már kedden lefújták az egészet,utána már mit mondjak?csak az jött volna ki belőle h még mindig megvagyok sértődve.természetesen előtte szólhattam volna(igaza van)de az iylen ügyeket egy másik tanárral szoktuk megbeszélni,úgy látszik nem helyesen.


egy klasszikussal válaszolnék:
www.youtube.com/watch?v=7IeMsRKN1I0

r.T. 2008.09.30. 10:09:27

felesleges támadnod, elvégre én azt magyaráztam épp (ha nem jött volna le) hogy még az is belefér... és biztos vagyok benne hogy képesek lettetek volna megszervezni.
és asszem nagy hiba volt nem szólni erről a Tanár Úrnak vagy vkinek, akinek talán azért érdeke is hogy ez meglegyen, mert hát ugye más tanárt ez nem is biztos hogy érdekli max úgy csinál ugye...

szóval nyugalom, ÉN veled vagyok(nincs értelme engem támadnod... sztem)
ezek a változtatások sem mehetnek egy nap alatt:
www.youtube.com/watch?v=yx0RsbE7Qds

just somebody. 2008.09.30. 18:47:04

bocsi nem akartalak támadni csak tiszta idegbaj vagyok:)bocs.:)

r.T. 2008.09.30. 19:09:52

semmi relax:)

énmagam 2008.10.01. 14:25:54

Hmm...pár szó a buliról...Lelkes voltam..mer mér ne...ott maradtam...elment...eltelt pár nap és semmi extra nem is emlékeztem rá kb...a buli közepétől mondhattam volna:zenei aláfestés állj! taraj hajrá...de mind1...Az avató.. úgy hallottam jó volt:P az a lényeg h akik szervezik és a nullllllcsik élvezzék..ha ez nígy volt nekem tökéletes...

g.l.a.m. 2008.10.03. 17:34:25

Az avatóról csak annyit, hogy igen, lehetett volna jobb is... DE abban biztos vagyok, hogy jobb volt mint a tavalyi! A cél itt az volt, hogy a nullák jól érezzék magukat és nevessenek, élvezzék a dolgot...szerintem sikerült. Volt pár feladat, ami nem úgy sült el mint ahogy képzelték....ezvan
+ szerintem nagyon jó volt még a "friss" tanárok "avatása" is... :) Kár, hogy nem mindenki vállalta és tudott eljönni...

vadmálna 2008.10.07. 17:13:27

háát.kicsit lehet későn írok.de sztem azért nem volt olyan rossz.valóban voltak unalmasabb pillanatok(mint minden avatón mert végülis valóban a nulladikasoknak kell élvezni, nem pedig a többieknek, mert ez róluk szól.), meg volt olyan feladat ami nem volt teljesen érthetőő..de azért ha mindent nézünk, nem volt olyan igazán rossz. a másik pedig, hogy nem tudtunk azokkal dolgozni, akikkel akartunk, akikkel jól meg tudtuk volna szervezni, túl sok ember jelentkezett, hogy segít, és végül kevesen maradtunk.és hát ilyenre sikeredett.
de szerintem egy jó évfolyam vagyunk ( már amennyire :) ) és ha lesz még alkalmunk valamit szervezni, remélem bebizonyíthatjuk, hogy mit is tudunk.:)

fair@ 2008.10.16. 20:32:39

Mi az, h érdekes lyukat mutatnak a középső évfolyamok?Én ezt egyáltalán nem igy látom...
Amúgy a gyólyaavatóról lemaradtam ("sajnos"), de ahogyan a véleményeket hallgattam kb az első negyed óráról kaptam élménybeszámolót, ugyanis utána nem bírták, és eljöttek, az ő szavaikkal élve nyomott volt, unalmas és szánalmas, persze h kinövünk ezekből a gyerekes feladatokból, de nem hiszem h attól, h már a 18-at tapossuk horkolva kellene végigülnünk a gólyaavatót, mert ahhoz nem kellene túl sok feladat, h élvezhető legyen, szimplán csak kreativitás...És én azzal nem értek egyet, h mindenki élvezi a saját gólyavatóját...Én például majdnem elaludtam a miénken...
süti beállítások módosítása