Friss topikok

Linkblog

blog-e

Miért is?

Ezt a blogot almádiban tanuló diákok hozták létre azért, hogy legyen egy olyan hely, ahol ki lehet beszélni a problémákat, a gondokat (és a jó dolgokat úgy szintén). Reményeink szerint elérjük, hogy mindenkinek felnyíljon a szeme: a Suliért Tenni Kell. Mindenkinek.

Utolsó kommentek

Balatonalmádi-Fűzfő kosármeccs by Titanic

2008.11.06. 15:39 | dlsbbloggerek | 9 komment

Bejöttem a cigizésből, megy a hőzöngés, a meccs még nem kezdődött el.

SÍP

"Hova az Istenbe?" (fűzfői edző)

"Bálint nyugodjál már le" (szintén)

Első fűzfői kosár...második...

Sok a síp, cseng a fülem, nem tudom meddig bírom a feszültséget.

Harmadik gól vagy mi. Nem nekünk. A bíró is dob egyet. Az óra áll. Nem tudom meddig bírom a feszültséget.

Na most mi is bedobtunk egyet. A bíró egy idióta.

2:11 az állás. Nem nekünk.

2:13

2:15

IDŐ

Megint dobál a bíró.

2:17

2:20

Vége az első negyednek. Asszem én most elmegyek. Észrevehetetlenül kiosonok a tornateremből. A végeredményt majd egy kommentben.

A bejegyzés trackback címe:

https://dlsb.blog.hu/api/trackback/id/tr59754097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ivan_campevic 2008.11.07. 11:07:51

drágaédes nagyhajó,
hűen tükrözte írásod hogy halandó ember nem tud végignézni egy ilyen kistérségi örökrangadót anélkül hogy ne menjen ki egyszer rágyújatni,pölö az első negyed után,noakkor meg úgyse mégy vissza. :D
ám vártam volna hogy erős légy, de megtörtél mint a 151centi magas centerünk a palánk alatt.
namajd legközelebb
:)

HeliConan 2008.11.07. 19:04:05

azér az észrevehetetlen kiosonásod nem volt annyira észrevehetetlen.
Én ugyan később érkeztem mint te, de végignéztem a meccset. Nem volt szép valóban. De azt hiszem neked mindegy is, hiszen akármilyen szintű lett volna a mérkőzés, te kiosontál volna. Hogy miért? Mert nem érdekel maga a sportág.
Később érkeztem, de végig ott maradtam. Nyilvánvaló volt hogy "fiúk nem őket kell megverni", de az elég rosszul esett, hogy nézőközönség nem volt. Tisztelet annak a 4-5 kivételnek aki ott volt.
Sajnálom, hogy az egész iskola ilyen érdektelenséggel van a kosárlabda iránt. Elhiszem hogy mindenkinek fontosabb volt a helovínre készülés, mint bármi más. Pedig az osztály- vagy éppen évfolyamtársaitok, neadjisten barátaitok játszanak. Szerintem megérdemelnének annyit, hogy legalább egy páran elgyertek és ha nem nagy kérés, szurkoljatok ennek a nem nagy, de törekvő csapatnak.
El sem tudjátok képzelni milyen érzés ezeknek a srácoknak, ha kicsit is érzik, hallják, látják, hogy biztatják őket, és nem csak a cérnahangú csapattársak kiabálásától hangos a terem, hanem a szurkolók torkából zeng a hajrá almádi!
És ha eljönnétek, akkor talán nem jutna eszetekbe ilyen a csapatról, mint kedves tanult kollégámnak, aki a centerünket, aki nála minimum két fejjel magasabb, 151 centisnek titulálta.

Akit egy kicsit is meghatott az érvelésem, az jöjjön el november 13-án csütörtökön 3 órára a tornaterembe, és nézze meg a meccset. Ki tudja?! Még az is lehet hogy néhányotoknak megtetszik.

Titanic 2008.11.07. 19:13:17

Félreérted a posztot...semmi éle nincs a dolognak...dolgom volt, eljöttem, kész.pont.

Titanic 2008.11.07. 19:16:46

Jah és most kérdeztem meg egy csapattagot, hogy mennyi lett a vége, hogy kiírhassam ide nehogy mindenki megsértődjön. Csak az a gond, hogy ő sem tudja mennyi lett...erre nem tudok mit mondani

ivan_campevic 2008.11.07. 22:25:16

Heliconan idefigyej.én egyáltalán nem oltogatni akartam, és Titanic sem...nademindegy. ha én túloztam, akkor túloztam, de te megvisszatúloztál. szóval ezt hagyjuk. és heliconan, az nem lehet hogy azért nem megy senki a meccsre mert egyszerűen senki nem tud róla? mert ez így van. node, nov 13 csütörtök, délután3,tornaverem,meccs,azt még senki nem tudja ki ellen, de lesz.

zeero. 2008.11.08. 13:18:36

a rolanemtudas az tenyleg baj.en is egy voltdiaktol ertesultem rola.(vegig is neztem)...pedig ugyerzem ide jarok. csak lehet, hogy nem nyitott szemmel.tobb emberrol is tudok, akit erdekelt volna.szoval reklaaam.

HeliConan 2008.11.11. 14:15:00

Akkor hogy mindenki kicsit megnyugodjon: Csütörtökön, november 13-án délután 3kor a suli tornaterben Almádi Füzfő kosármeccs. Aki ráér, jöjjön.

ivan_campevic 2008.11.11. 20:31:18

nadejó,végre!
ha ráérek,megyek,és leközvetítem,csakazértis
:)

HeliConan 2008.11.12. 20:31:44

gyere. és hozz magaddal minél több embert. kösz.
süti beállítások módosítása